Halaman

Thursday, October 20, 2011

"Assalamualaikum"



                       "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang."

    Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam disampaikan kepada junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat baginda. Saya, insan yang kerdil bersyukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan keizinan-Nya blog yang diberikan nama kucarinuritu ini akhirnya dapat saya rekakan.  
     Sebagai insan yang bertanggungjawab mereka blog ini, besar harapan saya agar blog ini dapat memberikan manfaat kepada diri yang kerdil ini dan kepada insan yang lain. Sebarang kesilapan dan kekurangan itu adalah kelemahan daripada diri saya. Oleh hal yang demikian, tegurlah saya secara berhikmah. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.